• alışkanlıklardan vazgeçmenin zorluğu

    10.
    Sanırım, ne kadar zor alışıyorsan, o kadar zor vazgeçiyorsun.

    Alıştığım ev, alıştığım telefon, alıştığım yatak, alıştığım gözlük... Böyle gider bu. Herhangi bir alışkanlık olması yeter, o kadar zorlanıyorum ki onu bırakırken.
    ... oryantalist zeka
  • harambe

    13.
    Bugün ölüm yıldönümü.

    insanoğlunun yaptığı, en rezalet şeylerden biri olan hayvanat bahçesinde yaşayan, ve yine bi insanın hatası yüzünden canından olan goril.

    Bütün bunlara rağmen hala hayvanat bahçeleri var. Oralara gidip para kazandıranlara da yazıklar olsun.
    1 ... oryantalist zeka
  • arka sokaklar klişeleri

    68.
    Kimsenin bi türlü istifa edememesi.

    Bir olay yaşanır. Mesut istifa etmek ister, önce silahı çıkarır, sonra cüzdandan kimliği, sonra kemere asılan polis rozetini...

    Sonra rıza baba sok onları cebine mesut, saçmalama der.

    Aynısını rıza baba müdüre yapar, müdür aynılarını der.

    Bi türlü kimse istifa edemez. O çıkartılan bütün itemler tekrar cebe konulur, kemere asılır...
    ... oryantalist zeka
  • finaller

    239.
    Üniversiteye gelmeden önce, üniversite öğrencilerinin sırf dikkat çekmek için bu olguyu abarttığını düşünürdüm. Alt tarafı birkaç yazılı sınava giriyorsun o kadar.

    Geldikten sonra fikrim çok değişmedi, hala abarttıklarını düşünüyorum. Ama yüksek kredili bir dersten kaldığınızda da, bütün bi senenin gideceğini de unutmayın.

    Ne bileyim, belki de o kadar abartmıyorlardır ha...
    1 ... oryantalist zeka
  • aynaya yumruk atmak

    8.
    Hiç yapmadım ama bir gün yapmak istiyorum. Filmlerde en özendiğim sahnelerden biridir, diğeri de sabah kalkıp aç karnına yatağa oturup, dışarıyı izlerken sigara içmek.

    Genelde kendine duyulan öfkenin dışa vurumdur, çünkü kendimizi görebildiğimiz tek yer aynadır. Bu fiziksel görüntü ile de olabilir, daha önce yaptığı kötü şeylerle de alakalı.
    1 ... oryantalist zeka
  • samsun

    1437.
    Sabahtan akşama yoğun hava değişikliği görülen il.

    Sabah çıkıyorsun, bi bakıyorsun, güneş tepede, yanıyor hava. Güneş gözlükleri, tişört, yazdan bir hava adeta.

    Öğleden 1-2 saat sonra kapanan hava, akşama kış oluyor.
    1 ... oryantalist zeka
  • veteriner fakültesi

    46.
    Gidilmemesi gereken fakülte. Hatta tedavülden kaldırılmalı.

    içinde gerekli gereksiz, bomboş bilgilerin bulunduğu dersler bütününün olduğu fakülte. Gelmeyin abi cidden. Çok gereksiz.
    ... oryantalist zeka
  • kaybedenler kulübü yolda

    66.
    - çok sigara içiyorsun.

    - öyle bir bakıyorsun ki, insana başka şans tanımıyorsun.

    Bu sefer şehrin kötü çocuklarına değil de, şehrin kadınlar tarafından bıçak yemiş adamlarına adanmış film olmuş. Ama ben beğendim.
    -2 ... oryantalist zeka
  • flash tv de amerikan güreşi izlemiş efsane nesil

    74.
    Vallahi yaşım 20 hayal meyal hatırlıyorum. Ama görünce bi duygulandım. Benim ilkokul yıllarıma tekabül eder. Ama gönlümüz hep jeff hardy.
    2 ... oryantalist zeka
  • kokain sonrası hissedilenler

    16777207.
    Oğlum ne kadar cahil, cühela var. Biri demiş en güzel orgazmınızın bin katı, biri demiş, bir rüya sğıt için filminde geçiyor.

    Kardeşim oralarda geçen uyuşturucunun adı eroin. Genelde kaybedecek hiçbir şeyi olmayan, müptezel insanların kullandığı uyuşturucu.

    Kokain, bir uyarıcıdır. Ve kullanan adamlar öyle, senin benim gibi sıradan adamlar değildir. Hollywood dünyası, mafyanın üst düzey adamları. Bi gez dolaş bakalım, sokakta kokain bulabilir misin?

    Öyle atmayın bi yerlerinizden. Azıcık araştırın.
    1 ... oryantalist zeka
  • hayatta bir amacı olmamak

    9.
    Açıkçası bir şeylere konsantre olmanızı zorlaştıran yegane şey.

    Bu hayatta hedefiniz yoksa, kendinizi zorlayarak yaptığınız her şey boş gelir. Okula gitmek, spora gitmek, ders çalışmak, işe gitmek, hatta yemek yemek bile var. Sadece ölmemek için yersiniz.

    Aslında bu tür adamlar intihar edebilirse iyi olur. Ama edemezlerse, böyle mal gibi yaşamak zorunda kalırlar.
    ... oryantalist zeka
  • şaka maka yalnız kalmak

    3.
    Bilmiyorum bir anda nasıl böyle oldum. Hani bir espri vardı ya; derse girerken telefonu sessize almıyorum, o kadar yalnızım işte.

    Bir kadına mı ihtiyacım var, yoksa sürekli sohbet muhabbet edebileceğim yeni bir arkadaşa mı... Bilemiyorum. Gerçekten...
    3 -1 ... oryantalist zeka
  • selanik göçmenleri

    36.
    Nerde kardeşim bu insanlar. Çoğunuz ilinizden bile dışarı çıkmamışsınız.

    Twitterda dönen tek olay, yok babannem ölmemiş, yok dedem hala yaşıyor. Olum hani la Selanik??
    2 ... oryantalist zeka
  • brad pitt

    435.
    Ya şu adamı eleştirenleri anlamıyorum. Bence hepsi salona başlarken, " abi Tyler durden kadar olsam yeter" deyip olamadılar.

    Oyunculuğunu eleştirmek nasıl bi durumun onu da çözemedim. Adam sinema tarihinin en bomba karakterlerinden birini oynamış.

    Valla keşke kız olsam dediğim bi adam. Yaş da kemale erdi. Şöyle son bi efsane bekliyorum kendisinden, sanırım kendisi her rolü oynamak istediğini söylemişti. Brad pitt'i marlon gibi bi mafya babası karakterinde görmek isterim.
    3 ... oryantalist zeka
  • beni bilen bilir diye lafa giren sözlük yazarı

    5.
    Ekşide çokça karşılaştığımız tiplerden. Kendilerini ne sanıyorlarsa. Sanki ünlü biri de onu bilen bilirmiş.

    Bu narsizm ne garip şey.
    1 ... oryantalist zeka
  • çaylakların takip etme nedeni

    22.
    Sanırım sözlükte botlar var. Ya da yan hesaplar. 8 takipçimin 7'si hiç entry girmemiş çaylaklar.
    2 -1 ... oryantalist zeka
  • yapamazsın denilen şeyi yapmak

    14.
    Ramiz karaeski' nin yaptığı durum.

    40 Sene önce buraya bir adam indi.Elinde bir bavul cebinde bir bıçak o kadar.. Tek başınaydı, koca dünya kulağına yapamazsın diyordu, ona buradan giremezsin dediler, girdi.Ona burada kalamazsın dediler kaldı.Ona sen köyden bir fukarasın, sen tek başına bu halinle bu koca dünyanın tepesine mi çıkıcaksın? yapamazsın dediler, yaptı.
    5 ... oryantalist zeka
  • depresyon testi

    71.
    25 puan olarak orta düzey çıktım. Ulan depresyonu bile tam anlamıyla beceremiyorum.
    5 ... oryantalist zeka
  • çok iyi bir insan olduğu düşünülen ünlüler

    38.
    (bkz: Cem karaca) (bkz: Barış manço)

    Ne bileyim bu ikisi sanki o kadar iyi adamlar ki. Cemi belki siyasi görüşünden dolayı bu kadar seviyorumdur.

    Ama yine de iyi insanlar be...
    1 ... oryantalist zeka
  • uludağ sözlük entellüktel ve anti troll grubu

    8.
    Ciddi anlamda kurulması gereken grup.

    Bence yapılması gereken ilk şey, troll entry giren kişilerin, entrylerine kesinlikle etkileşimde bulunmamalı. Çünkü bu kişiler eksi oy almaktan keyif duyuyorlar.

    Geriye kalan anti-troll yazarlarımız, daha çok entry girmeli ki, gündemdeki o saçma başlıkları bastırmalı. Biliyorum, saçma sapan başlıkları gördükçe entry hevesiniz kaçıyor ama sözlük için bunu yapmalısınız.

    Maalesef moderasyon tarafından yalnız bırakıldık. Hiçbir şey yaptıkları yok, kendi işimizi kendimiz halletmek zorundayız.

    Edit: Yeter be vurmayın. Öldüm. Bokunda boğul sözlük.
    5 -12 ... oryantalist zeka
  • yeni şeyler getiriyorum